Cargando...

Secciones

Publicidad

Sala de realització de TV3

Condemnen 'El País' per un article que acusava TV3 de parcialitat

Publicidad

Un jutjat de Barcelona dóna la raó a la televisió pública, que havia demanat una rectificació per una informació que considerava que perjudicava la seva imatge.

Public

El Jutjat de Primera Instància número 20 de Barcelona ha condemnat el diari El País a publicar una rectificació per un article que acusava TV3 de parcialitat entorn del procés sobiranista, i que la cadena pública considera que perjudicava la seva imatge, segons informa la pròpia TV3.

Publicidad

L'article en qüestió, Una semana viendo sólo TV3, publicat el 12 de novembre passat, afirmava que la cadena "prioritza la causa comuna independentista" als seus informatius, que considerava "esbiaixats" fins al punt que "per moments fan passables els de TVE, que ja és dir". 

Segons explica TV3, el jutjat obliga a rectificar diverses afirmacions inexactes del diari, com ara que TV3 gairebé no havia proporcionat dades de seguiment de la vaga general del 3 d'octubre, que l'informatiu infantil 'InfoK' havia fet servir la imatge de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart per il·lustrar el concepte de pres polític, o que "mai parlava de fuga d'empreses".

La sentència obliga el diari a publicar la rectificació tant en format paper com digital "amb el mateix tipus de lletra i la mateixa paginació", segons informa TV3.

Publicidad

Publicidad

Publicidad